Monday, March 9, 2009

Shape-wear (Bra)

Pakaian Dalam Pembentuk Payudara Teviron (Teviron Body- Shaping Bra)



Kod: QF01

Harga : RM500.00
Warna : Beige

Kebaikannya dari sudut kesihatan:-

1) Menghalang dan menghapuskan barah payudara
2) Menghapuskan bonjolan pada payudara (breast lump)
3) Memulihkan fibrosis dalam payudara

Dengan penjagaan yang baik, bra ini tahan sehingga satu ke dua tahun. Bayangkan penjimatan yang sudah anda lakukan serta kesihatan yang akan anda nikmati. Produk yang dibeli dibungkus dari negara Jepun. Pengedar di Malaysia hanya akan menyerahkannya kepada anda. Sungguh istimewa, bukan? Anda pasti sudah mengetahui betapa masyarakat Jepun begitu mementingkan kualiti produk serta yang lebih penting lagi adalah pembungkusan produknya!

Ciri-ciri bra ini:-

1) Ia direka dengan menggunakan wayar besi yang lembut berbentuk U bagi membolehkan payudara kelihatan tegang, menolak lemak badan di sekitar kawasan lengan ke hadapan.

2) Bahagian dalam mangkuk coli diperbuat daripada 100% Teviron, membolehkan payudara sentiasa mendapat bekalan Ion Negatif.

3) Tali coli diperbuat daripada campuran Teviron dan Polyurethane yang dapat memberi sokongan dan perlindungan yang selesa.

Bra yang amat selesa ini begitu halus rasanya. Ia tidak menyesakkan nafas namun masih mencengkam walaupun anjal. Ia tidak menyekat sebarang pergerakan.

Material bra ini serap peluh jadi anda tidak berasa rimas sepanjang masa memakainya. 

Mahu mengujinya sebelum membeli? Bra boleh dicuba di ibu pejabatnya di KL. Hubungi saya untuk membuat temujanji 0169904568.

No comments:

Post a Comment