Friday, March 13, 2009

Kain kosong teviron

35 cm x 100 cm - price RM220. 
Material : Teviron 100%

Kain nipis ini boleh dijadikan baju dalam atau dibuat selendang dengan menambah renda atau kain lain sebagai hiasan. Sebarang penambahan pada kain teviron ini tidak mengurangkan atau menjejaskan kualitinya.

Seorang kawan menjadikannya selendang yang cantik. Menurutnya, selendang ini dapat mengurangkan rasa lenguh-lenguh di tengkuk dan di bahu. Kadang-kadang apabila beliau diserang sakit kepala atau migraine, beliau memakainya di kepala seperti memakai tudung. Tidak lama kemudian, tiada lagi rasa sakit itu.

Apa yang saya faham, kepala sakit adalah disebabkan darah sukar mengalir ke bahagian kepala mungkin salah satu sebabnya kerana saluran darah sempit. Ion negatif yang diserapkan ke bahagian kepala dengan dibantu kain teviron ini membantu melebarkan saluran darah. Apabila darah dapat mengalir ke kapala dengan mudah, sakit kepala pun hilang.

Apabila kita mengeluarkan wang sebanyak RM220 hanya untuk membeli sehelai kain nipis, ingatlah yang kita bukan membeli kain biasa. Ia adalah satu medium yang diperlukan bagi meresapkan ion negatif ke dalam mana-mana badan, tidak kiralah di tangan, di bahu, di kepala, di perut, di bahagian mata, di muka atau di mana sahaja.

2 comments:

  1. Sesiapa yg ingin mencari alternatif utk terapi ion negatif dlm bentuk kad serbaguna..sila dapatkan Kad Ajaib Ion negatif dan FIR dari saya 0182227022 mobil stokis LA Genius

    ReplyDelete
  2. Sesiapa yg ingin mencari alternatif utk terapi ion negatif dlm bentuk kad serbaguna..sila dapatkan Kad Ajaib Ion negatif dan FIR dari saya 0182227022 mobil stokis LA Genius

    ReplyDelete